fluffigt och fiffigt på ett lan



Heeeeeeeeeeeejsan!! (med väldigt glad och pipig fluffröst!)

Nu sitter jag här vid min fluffiga dator och skriver, precis som på bilden!

För en vecka sedan var jag på lan, fluffigt va?
Eller borde jag kanske säga fiffigt? HIHIHIHIHIHI.

Lanet var väldigt tekniskt. Och jag är en ganska oteknisk person,
men som tur var så fanns det väldigt många datanördar där...
Undra varför? (hihi, det var fiffigt av mig!)

Den sista dagen plattade några av
Da Fluffs Ungdomar mitt annars så fluffiga hår...
Fluffigt blev till Fiffigt, och helt plötsligt såg jag inte ut som mig själv längre!?

Lanet innehöll också mycket kärlek.
Jag kan tipsa er till nästa år om att fåtöljen i Gula Rummet är perfekt
att sätta sig i om man behöver någon att lägga armen om och äta upp lite när man kollar på film...,

fiffiga bilder på MIG med ofluffigt hår:



Nej nu måste jag fluffa iväg,
Glöm inte Gården på torsdag och Tonår på fredag!

xoxo FLuFf

Kommentarer
Postat av: EttåringsLina

Haha, är ju så gulligt seriöst. Jag kan verkligen höra rösten med hjälp av beskrivningarna och ser nästan rosa och blå fluffiga moln framför mig när ni beskriver hur fluffigt allt är.

Jag önskar jag hade ungdomar som gjorde bloggar om mig:P haha

2008-11-06 @ 16:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0