världens barn

Hejsan Hoppsan! Nu är det den (o)fluffiga Fluff som skriver!

På morgonen har vi haft en fluffig nattvardsandakt och sen flummigt kollegium.
Efter det har jag hängt på mitt på dagen träff, cool som man är.

Och sen har jag haft scout, fast det var inte lika kul som vanligt...
Eftesom vår lilla blondie inte var där och sa blonda, fluffiga saker som vi andra kunde skratta åt :(

Men vi tappra, fluffiga människor (förutom ofluffiga jag) som var där gick ut och skramlade in pengar till världens barn!

Dagens fundering:
Min blogg är mycket coolare än Blondinbellas och alla andra bloggar. Tillochmed coolare än Sagas!
Det är nämligen så att jag bara behöver berätta för Cicci, Vida eller Saga vad jag har gjort under dagen och sen uppdateras bloggen automatiskt. Riktigt fluffigt va?
Ibland behöver jag inte ens berätta om min dag, bloggen uppdateras ändå...
Det kallar jag high-fluff-tec ;)

Nu ska jag fluffa runt i min lilla lägenhet och skratta åt mitt ofluffiga badkar...
xoxo FLuFf

Kommentarer
Postat av: Fluff

Det var ju inte ens så långt från sanningen den här gången... Det var ju nästan sanning eller det var sanning!

Imponerande! Ja det är riktigt skönt och inte behöva göra något men ändå ha en blogg som uppar sig typ varje dag!

Riktigt naaajs!

Tack för en underbar blogg! Jag går ner på knä och bockar samtidigt som tack!

2009-10-06 @ 20:47:04
Postat av: Fluff

VA? är inte min blogg modererad! Då kan man ju skriva hur många ofluffiga saker som helst!

2009-10-06 @ 20:48:00
Postat av: Cicci

Fan vad bra blogg du har fluff!!!!!!!!!! :D :D :D

2009-10-08 @ 18:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0