Förlåt mig!

HEEEEEEEEEEEJSAN!

 

Det är jag, Fluff da fluff som skriver igen, har ni saknat mig?

Jag har varit jättedålig på att blogga, så ofluffigt av mig. Jag har haft massor att göra med mina fluffiga konfirmander de senaste året, så jag har inte haft någon tid alls (ledsen smiley)

Men det ska det bli ändring på!

För nu har alla grymma tumba-94or redan konfirmerat sig, bland annat de två som är med på bilden här uppe...

Fattar hur cool jag är som är med på bild med dom, fluffigt! :D

 

 

Idag har det varit laserdome på tonår, fast Saga var inte där så jag hade jättetråkigt :(

Och sen så dödade Wåhlis mig hela tiden... Det var väldit ofluffigt av honom tycker jag...

FY WÅHLIS!

 

Men nu ska jag sova för det är sent och imorgon måste jag upp tidigt för att stajla mitt hår.

Det är nämligen så att jag har klippt av mig allt fluff (bild kommer!) ...

usch och fy på mig, mitt hår är inte fluffigt alls längre :(

Så nu måste jag faktiskt göra någonting med det på morgonen, annars blir det ofluffigt.

 

xoxo FLuFf

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0