Gårdenstart!

 

Heeeeeeeeeeejsan, här ser ni en otroligt fluffig bild på mig och min coola kompis Saga!

Idag var det en fluffig torsdag och jag har varit i den fluffiga centrumkyrkan hela dagen. Som ligger i Tumba, alltså INTE på landet.

Ofluffiga Abra däremot, det är landet.

Dagens fluffiga diskussion slutade i en ännu fluffigare pastorbattle.

GO PASTOR JANSSON!

 

Det var premiär på fluffigt kyrkhäng idag, alltså gården. Det kom lite roliga tonåringar dit, för jag lovade dem att de skulle få bullar och kakor... Tyvär hade Jonny och Björk ätit upp allting när stackars Cicci och Saga kom dit, det tycker jag var väldigt OFLUFFIGT gjort, FY!

 

Men jag blir så glaaad (SMIIIILE) av att det kommer folk till kyrkan.

Särskilt de grymma tonåringarna som finns här i tumba, det är så fluffigt :D

 

Ikväll har jag varit på ett ofluffigt ekonomimöte i kyrkan, lite sådär halv-boring. Men fluffig som jag är så satt jag på facebook och chattade lite medan mötet var igång, hihi busig är jag ibland.
Fast säg ingenting till Wåhlis, då kommer han skvallra för sin käre far!

FY WÅHLIS!

 

Men nu måste jag fluffa runt i min coola lägenhet, med ett jättefluffigt badkar... Imorgon är en ny dag och då kommer jag fortsätta fluffa, det lovar jag!

Dagens Fluff går till pastor Jansson, som var snäll och köpte en fluffig pizza till mig och godis till ungdomarna.

xoxo FLuFf

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0