Sånt där scoutmöte



Tjolahoppsansa allihopa! :D

Idag är det en vanlig fluffig onsdag och jag är ledig (precis som på alla andra fluffiga onsdagar). Det betyder är jag fluffar runt och gör superhemliga fluffiga saker istället för att fika och facebooka ;)

Igår var det ett fluffigt smu/scoutmöte i den fluffiga lilla centrumkyrkan, aaaasnajs!
Jag lyckades locka dig några av mina fluffigaste, coolaste, snyggaste, bästaste, smartaste, sötaste och roligaste tonåringar (mest Vida kanske...) :)
Det var fluffigt av mig tycker jag.
Men hur jag än fuffade mitt hår, bönade och bad vägrade Wåhlis att komma på mötet..
..FY WÅHLIS!

Fast nu måste jag gå och fluffa till mig lite. Om jag har tur kanske jag hinner ta en sväng till kyrkan för att rulla på mattorna innan det är dags för fluffiga lilla mig att sova och drömma om får^^.

Fluffa på och kom ihåg... en dag utan fluff är ingen riktig dag ;)

xoxo FLuFf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0